Bun venit pe antonmihis.blogspot.com

Din mai multe motive, acum o săptămână am decis să închei activitatea pe vechiul meu blog și să reîncep activitatea de blogging într-o formă puțin schimbată. Spun puțin deoarece acest blog nou nu este tocmai ceea ce s-a vrut acum o săptămână să fie, deoarece este practic o continuare sintetizată și selectivă a Inside Blog, în care am decis să scot anumite genuri de articole și să adaug altele noi. Despre ce articole este vorba, vă invit să constatați zilnic în zilele ce vin :).
De asemenea am decis să separ fotografiile mai „speciale” de restul postărilor, și tocmai de aceea am deschis și un fotoblog, pe care vi-l voi prezenta atunci când va fi gata și când voi avea postate ceva materiale pe el.
Cu alte cuvinte, bun venit în noua lume a postărilor mele! :)