Câte se pot întâmpla într-o zi

Știu că n-am scris ieri pe blog nimic, însă nu mi-a venit să cred ce mi s-a întâmplat și încă nu-mi vine să cred unde sunt. Totul a început vinerea trecută când am fost la medicul de familie pentru o problemă ce o aveam sub brațul drept - un fel de iritare și o prostie ca o umflătură ... nu știu exact cum să explic. În fine, prima dată am crezut că se rezolvă acolo pe loc, însă el m-a trimis la spital la chirurgie. Ei bine, de aici și până la internarea în spital nu a fost decât un pas. Nu mic mi-a fost șocul când am auzit-o pe doctoriță „Apoi domn'le, aici trebuie internat și operat și ...”. Pentru o chestie ce am crezut că va dura 30 de minute - cel mult o oră, m-am pomenit cu un bilet de internare și mi s-a spus să mă prezint ieri până la ora 13 cu bagajul pregătit pentru câteva nopți aici. Puțin m-a enervat faptul că nu m-a întrebat nimeni dacă într-adevăr vreau să fiu internat și alea-alea. Chiar dacă bineînțeles acceptam, mi-ar fi plăcut să am sentimentul că totuși eu decid pentru sănătatea mea. În fine, lăsând asta la o parte, și ieri a fost o zi cum am mai avut eu de mai multe ori - că ajung seara să nu-mi vină să cred că ceea ce am făcut dimineață s-a întâmplat acum 10-12 ore.
Acum trebuie să aștept până în jur de ora 12 am auzit să mă opereze, cea mai mare problemă fiind însă că nu am voie să beau și să mănânc nimic până atunci. Cu mâncarea nu e o problemă, dar eu de felul meu beau foarte multă apă și asta va fi destul de nasol.
Sper să fie totul OK și cu operația asta și să scap cât mai repede de-aici. Pe blog nu știu cât timp și câtă stare o să am să scriu, dar dacă vreți să vedeți update-uri, puteți să mă urmăriți pe Twitter :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt supuse moderării, de aceea nu apar direct în momentul trimiterii.