5 aug. 2010

Construit de români

Da, uite că și aici în spital am descoperit chestii făcute pe ideea „facem și apoi eventual gândim”. Cel mai bun exemplu poate fi aici chiar toaleta de lângă salonul meu. Ușa e din termopan deci se închide etanș, iar înăuntru nu există nici un fel de aerisire. Dacă cineva face un duș e teroare după aia ... zici că ai intra într-o saună. Însă acesta este numai un exemplu din miile dacă nu milioanele de prostii de acest gen realizate în România de către meșterii români. Toți se laudă că au fost la lucru în construcții pe nu știu unde, dar când îi vezi cât sunt de retardați și ce prostii pot să facă te ia cu durere de cap. Efectiv chestiuni elementare legate de siguranță și de confort nu sunt făcute așa cum trebuie și cum este normal. Dacă mergeți în ziua de azi la periferiile orașelor sau la sate puteți vedea o groază de vile gigantice toate vopsite pestrițe în cele mai stridente culori, cu balustrade și elemente decorative cromate sau aurii în care de obicei stau pițipoancele cu masculii lor. Scuzați-mă, dar pentru mine acele palate nu-mi inspiră bogăție și eleganță, ci pur și simplu prostie și prost gust. Mă rog, având în vedere că la majoritatea românilor n-ai de unde să le ceri inteligență să zicem că trecem cu vederea peste asta, dar ar trebui măcar să se facă o limitare a locurilor în care pot lucra cei care construiesc asemenea tâmpenii. Am văzut o mulțime de chestii făcute de prost gust și negândite în instituții publice, hoteluri sau pensiuni. Măcar clădirile cât de cât importante ar trebui să arate puțin mai elegant și cu mai mult stil, zic eu.

Un comentariu:

  1. insanatosire grabnica!!!.. suna'ma indata ce vezi mesaju, ca nu mai am nr tau!!!, numa bine !!!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile sunt supuse moderării, de aceea nu apar direct în momentul trimiterii.