De ce NU vreau să mai ajung în spital

Nimeni nu cred că își dorește să ajungă să fie internat în spital, sunt sigur de asta. Eu n-am fost internat până acum niciodată în toată viața mea, că slavă Domnului n-am avut nevoie. Săptămâna trecută însă am avut și eu niște probleme și a trebuit să stau 4 nopți în acea clădire a terorii. Ei bine, pot să jur pe orice că eu nu mai vreau să mă mai întorc niciodată în locul ăla. Câteva motive:
- Locul ăla e deprimant de la sine
- Doctorii te pun să faci cam ce vor ei, nu ceea ce tu vrei să decizi pentru sănătatea ta
- Dacă n-aș fi avut mâncare de acasă aș fi murit de foame, mâncarea de acolo e cam aceeași în toate zilele și e foarte proastă. Cât timp am fost internat am mâncat numai chipsuri, dulciuri, pizza și meniuri de la McDonalds :D
- Nu există internet wireless (și să nu vă aud că „amu’ ce pretenții ai și tu?”; în 2010 internetul wireless nu mai este de domeniul SF și nu este un lux, este ceva absolut normal și necesar mai ales în astfel de clădiri)
- În salon poți să dai peste tot felul de oameni. Eu în prima noapte am stat cu un țigan iar în ultimele două nopți am stat cu un copil care m-a enervat până n-am mai știut ce-i de capul meu la câtă gălăgie a făcut.
- Programul de vizite e nașpa făcut, doar două ore pe zi și dacă mai dai peste un portar dintr-ăla țâfnos nu te lasă să urci nici cu un minut mai repede fără să-i dai ceva bani
... și lista poate continua. De acum înainte voi avea grijă de sănătatea mea în așa fel încât să nu mai fiu nevoit niciodată să mai ajung acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt supuse moderării, de aceea nu apar direct în momentul trimiterii.