9 aug. 2010

Mi se rupe, OK?!

Nu este prima dată când mi-e dat să aud de la o mulțime de oameni o chestie care eu cel puțin o consider enervantă. De fiecare dată când pățesc câte ceva - mai ales probleme de sănătate - și când mă întâlnesc cu cineva în perioada când am respectiva problemă, acel cineva să se apuce să-mi povestească cum și el sau cine știe ce cunoștință de-a lui o avut în toamna lu' 1965 aceeași problemă care am avut-o eu și cum s-o tratat el/ea. Dacă aud de la un prieten sau de la o rudenie atunci ascult și nu mă enervez, dar dacă acea persoană mi-e străină, ce mama dracului mă interesează pe mine ce-o trăit și ce-o pățit? Nici nu mă răcește, nici nu mă-ncălzește, nu-mi ridică moralul cu nimic dacă aflu că și altcineva o avut problema pe care o am eu. Pe mine mă interesează să scap de ea, nu să mă obișnuiesc cu ea și cu ideea că nu sunt singur în situație. Pur și simplu pe zi ce trece parcă întâlnesc numai persoane noi care au mentalități care mai de care mai ciudate și mai țăcănite. Cred că pot să număr pe degete persoanele cu care pot să am o discuție normală și cu care îmi doresc să vorbesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt supuse moderării, de aceea nu apar direct în momentul trimiterii.