2 aug. 2010

Și ce-am făcut cu brand-urile?

Văd că mai nou toți se agită cum să promoveze România în lume și cum să aducă turiști la noi în țară. S-au făcut de-a lungul timpului tot felul e logo-uri, de brand-uri, de clipuri video și s-au cheltuit o mulțime de bani pe măgăriile astea. Acuma eu dacă nu-i cu supărare vin și-ntreb: ce s-a realizat cu toată zăpăceala asta? Chiar au venit în România mai mulți turiști dacă s-au dat pe Eurosport câteva spoturi publicitare și alte chestii de genul ăsta? Mă-ndoiesc, cel puțin nu au venit suficient de mulți încât să se fi meritat toți banii investiți. Pe mine ce mă distrează însă în toată treaba asta este faza cu brand-urile și cu logo-urile. Cu „Land of choice” când era vremea lui se zicea că ar fi fost copiat de la Croația, acuma la noul logo cu celebra lui frunză iar se pare că s-au „inspirat” de prin alte părți ... deci pe scurt, românii n-au nici un pic de originalitate și imaginație nici măcar la așa ceva. Dar și dacă ar avea și chiar dacă România prin absurd ar deveni atracție turistică, la noi veșnicele probleme tot rămân: n-avem infrastructură iar locurile pot fi frumoase dacă scăldate în gunoaie. Nu știu sincer unde se vrea să se ajungă cu toate încercările astea de a promova cică turismul în România, dar din câte văd până acuma s-au cam cheltuit bani pe degeaba. Da mă rog, când se cheltuiesc banii pe ce trebuie în România?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt supuse moderării, de aceea nu apar direct în momentul trimiterii.