14 aug. 2010

Versiune finală

Probabil că ați observat că în ultima săptămână am scris foarte puțin pe blog. De fapt, bine era dacă îmi trecea mie prin cap să menționez undeva pe blog că de fapt atât acest blog cât și cel de fotografie erau în „versiuni beta”. După ce tot am făcut și testat o mulțime de watermark-uri și de logo-uri și după ce am completat în sfârșit paginile ce trebuiau completate (deși acestui blog e foarte posibil să-i mai adaug o pagină specială cât de curând), acum pot spune în sfârșit că am ajuns cu blogul la versiunea finală. Așa am să-l las de acum ca design pentru o bună perioadă de timp, iar de acum mă voi ocupa de ce conține blogul, nu de cum arată blogul. Așadar, azi am lansat versiunea finală a acestui blog și sper să am inspirație și spor la cât mai multe articole de acum :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt supuse moderării, de aceea nu apar direct în momentul trimiterii.