14 aug. 2010

WTF?! Se apropie sfârșitul?

Oare chiar este adevărat? Oare chiar strămoșii noștri au prezis bine? Oare chiar se apropie sfârșitul omenirii? Sunt întrebări pe care până acum câteva luni nu mi le-aș fi pus la modul serios la care mi le pun acum. De ce? Pentru că văd că mai nou o mulțime de dezastre au loc în lume și parcă toate vin una peste alta. Începând aș zice cu criza economică, ce a afectat multe țări și încă se simte destul de puternic, continuând cu virusurile ce apar mai nou care mai de care mai periculoase, apoi cu dezastre gen incendiile din Rusia și o mulțime de nenorociri ... scuzați-mă dar deja mi se pare destul de ciudat, prea multe lucruri rele se întâmplă la puțin timp unele după altele sau chiar concomitent. Nu, nu cred în tot felul de prostii și de vorbe în vânt ale tuturor celor care se cred mari prezicători, dar totuși aceste fenomene sunt destul de ciudate după părerea mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt supuse moderării, de aceea nu apar direct în momentul trimiterii.