1 sept. 2010

Clasa a X-a?

Nu-mi vine să cred... nu-mi vine să cred că peste mai puțin de două săptămâni începe noul an școlar, și că eu voi fi în clasa a zecea. Parcă nici nu-mi vine să cred că de 10 ani tot merg la școală :))). Azi am dat peste niște DVD-uri cu poze și filmări de prin clasele a 6-a, a 7-a și a 8-a... mi-am dat seama cât de repede zboară timpul, că mai e anul ăsta ce vine și încă 2 ani și după aia voi fi la facultate, iar de acolo mai e doar un pas până când voi avea un servici și voi fi cu viața pe cont propriu. Pur și simplu nu-mi vine să cred!
Și ca să revin la clasa a X-a, ei bine uite că am ajuns la 1 septembrie și eu încă nu m-am gândit la target-urile pentru anul școlar ce vine, însă oricum ar fi sper să fie totuși un an care să nu zboare ca și cel anterior și să am „timp de reacție” pentru a realiza tot ce voi avea de lucru cu succes și în totalitate. Clasa a IX-a parcă nici nu-mi dau seama cum de s-a dus așa de repede. Prima parte a anului a trecut cum a trecut (până înainte de sărbătorile de iarnă), dar după aia cu toate schimbările care au avut loc la mine timpul așa a zburat de parcă prima săptămână de după vacanța de iarnă a fost săptămâna trecută. Vara asta din păcate puține lucruri pot spune că am realizat, în afara faptului că în sfârșit simt că m-am odihnit. Principalul motiv a fost acea operație stupidă zic eu care încă mă ține captiv și dependent de mersul regulat la pansat dimineața și din cauza căreia n-am putut merge la bazin, la plajă sau oriunde altundeva. În fine, aceste 3 luni de vacanță parcă nici nu am apucat să le simt bine că s-au și dus, iar în față mă așteaptă un nou an școlar care sper din punct de vedere al învățăturii să fie mai bun decât precedentul :). Cum spuneam, sper, deși sincer după ce am scăpat de școala 18, după ce am intrat într-un colectivi de oameni normali, după ce am experimentat „freedom-ul” parcă nu-mi mai vine să mai învăț cum îmi venea în generală când altceva nu aveam ce să fac sau la ce să mă gândesc toată ziua. Sper să o scot bine anul ăsta din toate punctele de vedere, să-mi revin și cu sănătatea complet și să redevin activ cum eram eu mai demult :).
Doresc să vă urez tuturor celor care încep în curând noul an școlar succes în tot ceea ce vă propuneți și aveți de realizat, multă sănătate că dacă aveți sănătate le puteți face pe toate :) și să aveți parte de multă distracție alături de colegi, pentru că la urma urmei aia e partea faină în mersul la școală :P.

3 comentarii:

  1. Mult succes si tie Anton, si multa multa santate, astept sa ne intalnim sa iti dau bateriile ca deja s'a pus prafu pe ele:D\
    tudor!

    RăspundețiȘtergere
  2. "deși sincer după ce am scăpat de școala 18, după ce am intrat într-un colectivi de oameni normali, după ce am experimentat „freedom-ul”" =))))
    -MARE DREPTATE!- :)

    RăspundețiȘtergere
  3. imi amintesc ca,in liceu,tot ce-mi doream era sa ajung odata la facultate,sa scap de-acasa spre libertatea suprema.(desi nu-mi dadeam seama ca libertate aveam din plin si acasa).
    un mic sfat:bucura-te de clasa a 10-a ,ca e cea mai faina..ah ..si invata cat poti de mult,pentru ca presimt ca in urmatorii doi ani tot pe dosare se va intra la facultate si media pe cei patru ani e sfanta!

    iti doresc succes in noul an scolar!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile sunt supuse moderării, de aceea nu apar direct în momentul trimiterii.