Google ROMÂNIA

Este ceva incredibil când vezi ce caută lumea pe net în ziua de azi. Ieri spre exemplu am avut de căutat pentru o prezentare ceva despre Nicolae Titulescu. Ca tot omul, dau și eu pe Google, că e cel mai la îndemână. Tastez primul cuvânt, și din curiozitate mă uit în lista ce apare automat cu sugestii. Ce era în acea lisă? Păi cam asta...
Da, erau și Titulescu pe acolo, însă nu el predomina. Scuzați-mă, dar dacă am ajuns să poluăm internetul ăsta cu așa ceva, apoi e grav. Din toată lista aia de 10 nume, doar 3 nume (Titulescu, Iorga și Ceaușescu) reprezintă oamenii cu adevărat importanți din istoria țării, restul ... vedeți și voi. Pe google.com ce-i drept că rezultatele sunt altfel, dar pe .ro rezultatele sunt - mi-e rușine să spun - pe măsura poporului. E grav!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt supuse moderării, de aceea nu apar direct în momentul trimiterii.