14 sept. 2010

Teoriile absurdului

Păi da, cam asta pot spune că facem noi la anumite materii din programa asta școlară. Mă refer aici la materii precum logică, psihologie, etc. Scuzați-mă, dar ce se predă la școală despre aceste domenii este total lipsit de sens și nu cred că sunt chestii care trebuie să ne încarce programa noastră școlară și așa supraaglomerată, mai ales la clasele de profil real. În primul rând, părerea mea este că aceste noțiuni de logică dar mai ales de psihologie ori le ai ori nu le ai. Dacă te-ai născut cu harul de a înțelege și interpreta modul de gândire și de comportare a oamenilor și dacă ești capabil să le dai sfaturi spre binele lor e OK, însă dacă nu ai așa ceva degeaba o să începi să înveți definițiile din manual că nu te alegi cu nimic. În al doilea rând, ceea ce se predă mie cel puțin mi se pare ridicol. Anul trecut am făcut logică, apoi scuzați-mă dar materia aia chiar nu știu de ce numește așa. Sunt niște termeni și niște exerciții de făcut extrem de ciudate, și în plus chestiile de genul ăsta chiar că NU au logică. Chiar nu-mi dau seama de ce naiba ni se bagă astfel de ore. Măcar dacă ar fi chestii ușoare (cu logică ...) care să fie ușor de înțeles și să ajute la medie, dar măgăriile alea mulți (printre care și eu) nu le înțelegem și în loc să ne mărim media cu astfel de materii există șanse chiar să o stricăm. Cineva ar trebui să scoată naibii toate materiile astea de 2 lei și să includă în programele școlare chestii care chiar ar fi folositoare tinerilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt supuse moderării, de aceea nu apar direct în momentul trimiterii.