Un spectacol de nota 10

Așa cum ați observat și în fotografiile de aseară, ieri am fost la Mitingul Aviatic de la Satu Mare. Am fost împreună cu tatăl meu, cu Mihai și cu Bogdan. În ciuda faptului că la început a fost o vreme foarte urâtă și s-a amânat destul de mult începerea zborurilor, în cele din urmă a fost ceva fantastic. Eu am fost pentru prima dată la un astfel de eveniment, și într-adevăr .. nici o poză și nici o filmare nu se compară cu senzația de a fi acolo în realitate. În ultimii 2-3 ani am început să mă documentez mai mult despre domeniul aviației și pot spune că acum e o pasiune a mea. Eu nu sunt genul care să fiu nebun după mașini, eu sunt nebun după avioane :), pentru că avioanele actuale sunt adevărate opere de artă ale tehnicii și reprezintă lumea contemporană, ca fiind cele mai rapide și moderne mijloace de transport. Însă poate să fie avionul cât de bun, dacă nu este cine să-l piloteze bine și frumos. Ceea ce am văzut ieri s-a datorat în mare parte piloților, acei oameni care prin pasiune reușesc să realizeze fapte absolut superbe. Nu știu încă spre ce mă voi îndrepta în viață, însă neapărat vreau să iau cursuri de zbor. Nu cred că mi-ar place să fiu pilot la o companie aeriană și puțin probabil să-mi fac o carieră în aviație, însă acest domeniu este și va fi mereu unul care mă va interesa și mă va atrage.
În orice caz ieri a fost o zi super și sper să mai mergem și altă dată la astfel de evenimente, poate chiar la unele mai mari în care să fie și aeronave militare. În orice caz, pentru primul spectacol la care am fost eu zic că a fost superb!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt supuse moderării, de aceea nu apar direct în momentul trimiterii.