4 oct. 2010

Să nu ne agităm

Mie sincer îmi vine să râd când văd ce se întâmplă zilele astea în lume. Toată lumea se agită și se impacientează cum că în Europa ar putea avea loc atacuri teroriste. Eu prima dată am văzut prostia asta pe CNN, iar acum văd că și pe televiziunile românești se vorbește pe acest subiect. Înțeleg că n-or mai fi având ce să mai dea la știri, dar totuși ar trebui să se gândească și ăștia că mai sunt oameni care chiar cred toate câte le văd la televizor. Chestia asta e ca și cu nebunia de anul trecut cu gripa porcină sau chiar și cu acel nor de cenușă (care în afara perturbării traficului aerian nu a făcut mai nimic, cel puțin în această regiune). De ce spun asta? Păi hai să gândim la mintea unui copil de 10 ani: cât de prost trebuie să fii ca terorist ca să anunți un atac? Sau cât de prost trebuie să fii ca să ataci într-o zonă în care s-a dus cumva vestea și deja oamenii s-au pregătit pentru o astfel de situație și sunt gata să te prindă? E ca și cum i-ai spune cuiva „Bă vezi că mâine te omor!”, iar acea persoană să îți zică „Da, am să stau aici ca tu să mă poți omorî”. E pur și simplu penibil ce se întâmplă! Deci eu pur și simplu momentan nu cred că se va întâmpla așa ceva. Chiar dacă ar fi fost o intenție a cuiva de a ataca o mare putere a Europei, cu toată mediatizarea care s-a făcut și cu toate măsurile de siguranță care s-au luat mă îndoiesc că s-ar mai încumeta cineva să acționeze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt supuse moderării, de aceea nu apar direct în momentul trimiterii.