CIA 2011 #1 - Începutul

Din clasa a V-a, în fiecare an am participat la câte un concurs de informatică de genul ăsta. În clasele 5-8 am fost în fiecare an la Alfa&Omega, iar anul trecut la Concursul de Informatică Aplicată (C.I.A.). Bineînțeles că am să particip și în acest an. Concursul ăsta este ... mâine :). Mai precis mâine este etapa județeană, și se desfășoară la C.N. Gheorghe Șincai. Ei bine, dacă până anul trecut mă duceam și luam premiu doar pe ce știam eu, anul ăsta am avut un pic de lucru, deoarece pe lângă clasicele Excel și PowerPoint, anul ăsta în programă intră și Acces (versiunea 2007). Eu nu am lucrat decât foarte puțin pe Acces, că nu am avut nevoie, și când am lucrat, am lucrat pe 2003, iar 2007-le (și evident 2010-le) a fost practic refăcut aproape de la zero ca și interfață (și nu numai), așa că a trebuit să arunc un ochi peste niște tutoriale să văd cum se lucrează cu versiunea asta nouă. În fine, nu e așa de greu; sper să mă descurc și să ajung și de data aceasta mai departe. Etapa națională este în acest an la Târgu Jiu, însă ca să ajung acolo trebuie să îmi iasă totul bine mâine. Deci, mâine voi avea o zi full... ca să vedeți în ce stadiu e concursul și în ce stadiu sunt eu, știți ce aveți de făcut :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt supuse moderării, de aceea nu apar direct în momentul trimiterii.