9 apr. 2011

CIA 2011 #2.1 - Vreau ADEVĂR!

Ei bine da, am fost azi la Concursul de Informatică Aplicată, dar spre deosebire de anul trecut, de data aceasta a fost ceva ... diferit, și din păcate în sens rău. În primul rând, proba practică a fost destul de ciudată datorită lipsei de atenție, aș putea spune, a celor care au redactat subiectul. Au fost întrebări la care două variante de răspuns erau identice, și spre deosebire de anul trecut, de data aceasta la o întrebare puteau fi mai multe variante corecte de răspuns, păcat că punctarea lor s-a făcut tâmpit, în defavoarea elevilor. Mai mult, pe lângă greșelile de pe subiecte, au fost semnalate (practic noi, elevii, am semnalat) greșeli și în baremul de corectare. Altfel spus, subiectele și baremele de la proba teoretică au fost făcute în bătaie de joc, pot spune. (o să scriu și o postare în care o să vă arăt despre ce e vorba).
La proba practică nu a fost aceeași situație cu subiectele, însă eu cu proba practică am cea mai mare problemă. Totalul era de 100 de puncte, iar în această seară profesoara mea mi-a spus că am făcut doar 11, ceea ce este imposibil. La proba practică știu că am greșit vreo 3 sau 4 din cele 21 de subiecte, dar în rest am respectat cerințele, deci este aproape imposibil să fi obținut un astfel de punctaj dacă totul s-a corectat așa cum trebuie. Singurele situații care cred că ar fi putut duce la un asemenea punctaj sunt: 1. nu au fost copiate toate fișierele care le-am salvat în acel folder, sau au fost copiate dar probabil fișierelor le-a fost cumva afectată integritatea (mediu de stocare defect? eroare la copiere?), caz în care pot să fie siguri „deștepții” că mă duc și le fac scandal de nu se văd dacă mi-au pierdut sau deteriorat fișierele; 2. mi s-a încurcat ID-ul - mda, din câte se pare la concursul ăsta fiecare candidat la probele practice are câte un folder denumit cu un ID personal de forma [nume județ]_[clasa]_[număr de ordine]_[secțiunea]. În cazul meu a fost MM_10_11_TIC; posibil ca acest ID să se fi încurcat și să fi asociat greșit numele candidatului, cazul care ar fi cel mai fericit...
În orice caz, momentan nu știu ce să cred. Aștept să aflu mai multe informații. Dacă punctajul nu este corect (nu are cum să fie corect, repet) dar va fi trecut pe lista oficială, apoi să nu credeți că rămân lucrurile așa. Sunt dispus să merg oricât de departe pentru a mi se face dreptate!

5 comentarii:

  1. Sunt niste deseuri, dupa ce ca au gresit din prima la teoretica, au tras subietele atat de prost incat lipseau cam 2.5cm din fiecare pagina de subiecte, la practica aveau niste calculatoare care se blocau atunci cand puneai efecte de tranzitie, mai au si dreptul sa spuna ca nu e vina lor, ei nu au facut nimic gresit. JEEET! Oameni ordinari, nu se poate asa ceva..NU a fost nici un profesor care sa ne spuna de itemi cu alegere multipla, NIMIC! O dezorganizare total, si e al 2`lea an in care merg. RUSINE!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ceea ce s-a petrecut anul acesta este de o mare rusine. A fost o dezorganizare peste tot.

    Baremul nu era corect, ceea ce am observat chiar si noi, elevii.

    Rusine!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu esti singurul, eu sunt in al treilea an in care sunt "tras pe sfoara" de o comisie foarte (in)competenta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Arges, Pitesti, pe langa ce ai spus tu, noua ni-s-a atras atentia ca este O SINGURA VARIANTA DE RASPUNS, doamna profesor care asista a precizat clar si de doua ori. Ei bine...la teoretic s-a luat maxim 3,8 iar la practic...ce sa mai zic, am intrat cu nervi 100% si moral 0%. Educatia in Romania, sa ne mai ducem la concursuri !! RUSINE!

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci , sa vezi si sa nu crezi ! nu sunt singurul care a fost "lucrat" anul asta ..... eu am avut id'ul MM_10_15_TIC , deci am fost in aceeasi sala . La teoretica am avut un noroc chior si am luat 58 de pct . Dupa practica , m'am urcat direct in autobuz si am plecat la Sighet. Seara, ma suna profu , nervos , gen : " ce'ai facut ma ? doar 12 puncte" ...iti dai seama ca am fost aproape de infarct , stiind ca era IMPOSIBIL sa fac numai 12 pct . Anyway , a tras profu niste sfori , a pus mana pe fiseerele mele si am recorectat, cu baremul in fata , sa vedeam daca chiar atat am facut . Surpriza : primele 2 cerinte de excel si aveam 14 puncte , deci cu 2 mai multe decat mi'au corectat aia " total " . Deci , a facut proful mare scandal si a obtinut recorectarea. Am luat 73 de puncte , si prima mentiune ....si eu stau acasa . Din cate am inteles , ei s'au uitat ( la power point) in fisierul original (tari.ppx , parca) , deci 0 modificari = 0 puncte (logic), dar asta era numai 35 de puncte , asa ca vine intrebarea " unde e diferenta pana la 11/12 ? "

    Oricum , a trecut , felicitari pentru mentiune . Vi sambata la InfoGold si pe 7 mai la InfoEducatia ?

    RăspundețiȘtergere

Comentariile sunt supuse moderării, de aceea nu apar direct în momentul trimiterii.