11 apr. 2011

CIA 2011 #2.2 - End

Sincer să fiu nu mă simt prea bine și sunt puțin supărat acum, dar măcar acum știu cu adevărat ce am făcut la concursul ăsta. Azi după-amiază s-au recorectat probele practice, și în cele din urmă am primit verdictul: am făcut 75 de puncte din 100 (iau mențiune, din câte am înțeles). Nu puțin, dar din păcate nu suficient; din câte am înțeles doar primul loc merge mai departe anul acesta, iar acela din păcate nu sunt eu. Sincer, am presimțit încă de după terminarea probei teoretice că nu o să merg mai departe, la cât de aiurea a fost concursul anul ăsta. Ei, asta e...!
Oricum asta nu înseamnă că mă opresc aici. Voi participa și în anii ce vin, dar nu la CIA, deoarece la CIA clasele a 11-a și a 12-a nu mai sunt la secțiunea TIC, ci la C#, și sincer nu vreau să învăț C# pentru un astfel de concurs. Până la anul am să mă pregătesc și am să-mi încerc norocul la InfoEducație.
Așadar, concursul de anul acesta pentru mine se încheie aici. Sper ca în anii ce vin să fie mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt supuse moderării, de aceea nu apar direct în momentul trimiterii.