10 apr. 2011

HP nu e pentru români

hp incompatibil

Dacă aveți o imprimantă, un multifuncțional sau un scanner HP achiziționat recent, sau dacă ați făcut update la driverele sale și la softul oferit de HP, mai mult ca sigur ați observat noul HP Solution Center. Nu știu exact dacă are aceeași interfață pentru toate versiunile Windows, dar cred că funcțiile sunt cam la fel. În fine, dacă acest HP Solution Center pe vremuri mă încânta, acum mă enervează și cred că o să-l dau jos de pe calculator.Am cumpărat de câteva luni o imprimantă HP D1660 (cel mai ieftin model de pe piață la vremea aia, am vrut doar o sculă cu care să pot să printez o foaie când și când, la nevoie). Ca tot omul, am făcut și eu refill la cartușul negru; o operație pe care cred că mulți dintre voi o faceți, că știm cu toții ce prețuri au cartușele noi (și noi nu suntem americani să avem bani de dat toată ziua pe așa ceva). Zis și făcut. Nu a fost prima dată când am făcut refill, am făcut de zeci de ori înainte și totul mergea perfect, dar acuma - cum ar zice românu' - și-a băgat dracu' coada :). De când l-am băgat „refillat”, softul ăla mega-deștept îmi afișează fereastra de mai sus și nu mă lasă să scot nici o pagină. Am încercat niște tips&tricks ce am găsit pe net, am scot și am băgat iar cartușul, am deconectat-o de la curent și am reconectat-o, i-am curățat contactele și chestiile alea de pe cartuș și din imprimantă, am mângâiat-o, i-am dat pumni :)), dar NIMIC!.
Adică nu e de ajuns că produsele software au prețuri exorbitante, acuma se mai trezesc și ăștia de la HP să nu te lase să imprimi cu cartușe reumplute?
În fine, eu unul nu știu ce să mai fac cu tâmpenia asta de software. Da, e foarte inteligent și are o mulțime de funcții noul HP Solution Center, dar câteodată e prea inteligent...!

P.S. Știu că e cel mai ieftin model de imprimantă, dar calitatea nu este cea care mă așteptam. Țin minte că acum câțiva ani buni am văzut poze scoase de o imprimantă care la vremea aceea era cea mai ieftină de pe piață, dar pozele alea erau mult mai bune decât ce scoate jucăria asta. Nu cred sincer că voi merge în continuare pe HP, mă gândesc ca atunci când îmi voi cumpăra următoarea imprimantă să iau una foto adevărată și probabil voi merge pe Canon sau Epson. HP la imprimante m-a dezamăgit cu softul ăsta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt supuse moderării, de aceea nu apar direct în momentul trimiterii.