23 apr. 2011

Mai țineți minte Dangerous Dave?

Cu câteva luni în urmă, făcând curățenie am găsit pe un CD vechiul joc pe platformă DOS, care cred că mulți dintre noi l-am jucat pe vremuri...
Ați observat că în ultima parte a nivelului 2, chestiile alea mov (nu știu cum să le numesc) sunt puse în forma literelor PCR? Oare chiar are ceva legătură cu Partidul Comunist Român? :))) Sincer mă îndoiesc, dar totuși e destul de ciudat ...

L.E. chestia asta am descoperit-o cand se juca bunul meu coleg de banca, pe acest joc(pe care, trebuie sa precizez ca, el l-a instalat pe laptop-ul meu) [mno mulțumit ești, Vlad? :))]

Un comentariu:

  1. Si io mi-am adus aminte de el si m-am jucat intr-o zi. 16 ani da chiar imi place :))

    RăspundețiȘtergere

Comentariile sunt supuse moderării, de aceea nu apar direct în momentul trimiterii.