Pe unde ajung reclamele

Cred că știți cu toții ce sunt reclamele și cât sunt ele de enervante câteodată. De la clasicele reclame de la televizor care nu te lasă să vezi o emisiune sau un film ca lumea (motiv pentru care eu niciodată nu mă uit la filmele ce se difuzează la televizor), până la cele de pe net, toate au același scop: să atragă clienți pentru firme. Problema e că această goană după $$$ a adus plasarea relamelor în cele mai neplăcute locuri, și mă refer aici în special la cele pe net. Azi însă am văzut ceva ce cred că deja a întrecut măsura prea mult. Dau să deschid un mail (un newsletter mai precis) și când deschid ... surpriză:

fail reclama
Nici un buton de închidere, nici o modalitate de a scăpa de ea. OK, înțeleg că ăștia vor să le văd reclama, DA IO NU-MI POT VEDEA MAILU'!!!

Și nu e prima dată când pățesc o chestie de genul ăsta. O dată am intrat pe un site de pe telefonul mobil, iar browserele (atât cel al telefonului cât și Opera Mini) au interpretat prima dată reclama care acoperea toată pagina, deci nu puteam să văd nimic pe acel site. OK, înțeleg că toată lumea vrea să își promoveze firma/produsul/ce-o fi, ... dar în limite normale, fraților!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt supuse moderării, de aceea nu apar direct în momentul trimiterii.