8 apr. 2011

Sunetele păsărilor

Deci dacă nu ați știut, pe data de 1 aprilie a fost Ziua Păsărilor (deși cum să nu știți de un eveniment de un eveniment atât de „important” :)) LOL).
Whatever, profesoara mea de biologie ca să-mi dea un 10 și mie că știe că nu mă atrage deloc materia, m-a rugat să fac un video cu sunetele ce le scot păsările. Zis și făcut. Prima dată am zis că nu-l pun nicăieri, dar totuși m-am răzgândit și iată că ... l-am pus și pe net. Dacă cumva vă trebuie vreodată pe la școală sau dacă vă ajută cu ceva undeva, puteți să-l luați și să-l folosiți liniștiți:

[ăăă, faceți bine nu-mi trimiteți mail-uri sau comentarii că să vi-l trimit. căutați pe net că sunt n-șpe mii de programe de descărcat de pe YouTube]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt supuse moderării, de aceea nu apar direct în momentul trimiterii.