26 apr. 2011

Real EPIC FAIL

Azi am fost până la Real; normal că eu când mă duc acolo nu mă duc la raioanele de alimente (bine, numai dacă îmi iau ceva chips-uri, sucuri, chestii de-astea ...) și la alte raioane din astea care nu mă interesează - mă duc doar la IT&C. Ei bine, azi, pe o suprafață de 10 m pătrați am văzut două chestii super funny.
Prima:
IMG185 1000x750
Cred că nu mai e nimic de comentat ... imaginea spune tot.

A doua, la care din păcate nu am făcut poză că oricum am știut că probabil în poză nu se va vedea foarte clar ce vroiam să arăt, a fost o fază în care băieții de la Real au încercat să pună 3 brand-uri toate la un loc. Un DVD player Sony era conectat la un televizor LED LG, iar de pe DVD player rulau reclame la televizoare Panasonic. Scuzați-mă, dar așa ceva chiar că nu am mai văzut niciodată!
Mă rog, doar de-aia e „Real - fără egal” :D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt supuse moderării, de aceea nu apar direct în momentul trimiterii.