17 iul. 2011

Skiathos, un colț de paradis

Dacă mergeți în Grecia, trebuie neapărat să vedeți acest loc! Chiar și acum când mă uit la poze sunt uimit de frumusețea acelui loc parcă desprins din Rai. Croaziera la Skiathos a fost pentru mine ceva unic, ceva ce n-am mai trăit niciodată până acum - am văzut locuri superbe și am trăit momente extraordinare, care în câteva rânduri și fotografii nu vi le pot exprima în totalitate, dar o să încerc totuși...
În primul rând, ca să ajungi la Skiathos ai cam două variante: cu avionul pe Skiathos Island National Airport (JSI) sau cu vaporul indiferent de care ar fi acesta. Noi am ales (mă rog, agenția de turism a ales) a doua variantă și nu am regretat. Deși aviația este una din pasiunile mele, pot spune că la Skiathos să ajungi cu avionul este de mii de ori mai plictisitor și mai monoton. Agenția noastră a rezervat biletele de la Elisabet Cruises, iar călătoria de două ore cu vaporul a fost superbă. În primul rând, acei oameni chiar știu cum să te facă să te simți bine. La puțin timp după plecarea din portul Ahilio (Achillio în engleză pe Google Maps/Earth) căpitanul și familia sa au organizat un Metaxa party cu toți pasagerii. Am învățat tradiționalele dansuri grecești, ne-am distrat și ne-am bucurat de soare...

DSCF2976

DSCF2190

DSCF2308

DSCF2342

DSCF2395

Am avut și însoțitori pe durata călătoriei... :)
DSCF2494

DSCF2458

DSCF2454

DSCF2464

DSCF2470

DSCF2508
În cele din urmă am ajuns și în orașul Skiathos. Aici parcă erai într-o altă lume, într-o altă țară. În Skiathos deja se poate vedea Grecia căutată de occidentali, acele orașe splendide cu case albe și acoperișuri cărămizii, sărutate de soare și scăldate în albastrul nemărginit al mării. Nimic nu se poate compara cu acele locuri, e pur și simplu greu de crezut că așa ceva există pe Pământ...

DSCF2576

DSCF2568

DSCF2532

DSCF2760

DSCF2735

DSCF2695

DSCF2548

DSCF2550

DSCF2539

DSCF2581

DSCF2555

DSCF2764

După ce am admirat frumosul oraș, ne-am îndreptat spre plaja Koukounaries, unde am găsit alte priveliști spectaculorase. Încă din momentul în care te apropii cu vaporul, îți dai seama ce fel de loc este. O plajă așa cum vezi numai în filme și reviste - cu nisipul auriu, marea azurie și cerul de un albastru superb...

DSCF2825

DSCF2832

DSCF2841

Insula Skiathos pe mine m-a impresionat din toate punctele de vedere, și sunt convins că dacă veți merge vă va impresiona și pe voi. Vă recomand să o faceți! MERITĂ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt supuse moderării, de aceea nu apar direct în momentul trimiterii.