10 sept. 2011

Ready?

DSCF6439
15 minutes past midnight, september 10th, 2011. Neluând în considerare această zi care teoretic tocmai a început, mai e o singură zi până când din nou în toată țara începe o forfotă mare - începe noul anul școlar, evident. Și asta înseamnă că a trecut o vacanță. Mda, a mai trecut încă o vacanță...
Vouă vă vine să credeți?
Mie nu.
Mie nu-mi vine să cred, că sunt deja clasa a 11-a, că mai am doar doi ani până când pentru mine va începe practic viața mea adevărată, viața pe cont propriu. Mai am doi ani. Doi ani au trecut și din prima zi în care am pășit pentru prima dată pe poarta liceului, și de atunci multe s-au schimbat și - din fericire - s-au schimbat în bine pentru mine.
Clasa a 11-a nu știu ce va fi sincer. Nu știu la ce să mă aștept sau ce să îmi doresc să obțin ca performanță educațională. În clasa a noua a fost un treacă-meargă, o încălzire. La începutul clasei a 10-a am zis că trebuie să mă pun mai serios pe învățat, însă în cele din urmă în anul care a trecut am început să fiu implicat în activități total diferite de simpla „toceală” (și mă bucur pentru asta).
Anul ăsta, nu știu exact ce va fi. Mi-am propus multe, sper să le pot duce la finalizare pe toate.
Dacă mă simt pregătit de noul an școlar? Oarecum. Oarecum mă bucur, deoarece mersul la liceu înseamnă evident nu doar învățat, însă sincer nu mă prea bucur când văd ce mă așteaptă din punctul de vedere al studiului. Mai mulți profesori ne-au anunțat încă din anii trecuți că anul ăsta va fi unul greu, deci cel puțin din acest punct de vedere nu va fi prea frumoasă situația. Oricum, eu o să încerc în acest an să fac tot ce pot ca să fiu cât mai sus din toate punctele de vedere, și sper să am rezultatele pe care mi le doresc.
Dar voi cum sunteți? Sunteți gata de încă un an? :)

Un comentariu:

  1. super editare:D... eu unul nu-s gata, nici mie nu-mi vine sa cred ca a trecut inca o vacanta:))... dar sunt pregatit de inca un an scolar, care cu siguranta va trece cu bine, ca si restul anilor:)

    RăspundețiȘtergere

Comentariile sunt supuse moderării, de aceea nu apar direct în momentul trimiterii.