28 oct. 2011

Ora de fotografie

0
Anul acesta clasa în care sunt eu a fost aleasă pentru a urma un curs de fotografie digitală. Curs de fotografie ca materie la liceu? Mda. Pentru mine e singura oră care abia aștept să vină, însă din păcate e doar una pe săptămână (normal, pentru așa ceva nu este timp, bine că ne bagă pe gât tot felul de alte măgării...). Altfel spus, ne învață să facem și să edităm fotografii. Și cum la o astfel de oră nici nu e normal ca totul să se desfășoare doar într-o sală de clasă, marți am avut primul nostru „workshop”. Deci, chiar dacă sunt un pic cu întârziere, am zis să vă arăt și vouă ce am obținut eu:

1 2 4 5 6 7

Un comentariu:

  1. da, interesante unghiuri, compoziţii, culori...
    mă bucur s-au gândit şi la asemenea ore... păcat că aşa de puţin...:(

    RăspundețiȘtergere

Comentariile sunt supuse moderării, de aceea nu apar direct în momentul trimiterii.