Vineri, primăvara

IMG 5929
De ceva vreme zilele sunt atât de însorite și de frumoase încât parcă nici nu-mi vine să cred că până acum o lună încă iarna era în drepturile ei. Din păcate eu în ultimele două săptămâni am fost reținut la domiciliu de mai multe probleme de sănătate și abia azi am reușit să ies din casă și să mă bucur puțin de vremea asta bună. Am încercat să capturez câte ceva din această după-amiază din oraș. Pot spune că asta îmi e prima serie de poze de primăvară; sper ca vremea să fie în continuare la fel de frumoasă; săptămânile ce vin mi se anunță pline de ocazii pentru poze, deci mai mult ca sigur vor apărea și aici postări mai dese și mai consistente...

IMG 5925
IMG 5927
IMG 5932
IMG 5935
IMG 5948
IMG 5946
IMG 5959
IMG 5952
IMG 5968

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt supuse moderării, de aceea nu apar direct în momentul trimiterii.