Altfel

Săptămâna aceasta, ăi mai mari din învățământ au zis să nu se facă ore de curs, ci să se organizeze diferite activități educative cu elevii. Mna, chestia asta s-a respectat, că n-am avut ce face - nici noi, nici profesorii - dar nu s-a tratat cu entuziasm aproape deloc. În fine, în Baia Mare (și de fapt, în Maramureș) având în vedere că toți elevii din toate școlile și liceele au trebuit în fiecare zi să vadă/facă/viziteze ceva, în cele din urmă - inevitabil de altfel - cam toate obiectivele turistice ale orașului au fost luate cu asalt de grupuri de prin tot județul. Eu cel puțin nu am fost implicat în foarte multe activități (sau în nici un caz nu în câte mă așteptam), iar poze nu prea au fost de făcut. Totuși, din cea mai „complexă” vizită - cea de marți, de la Muzeul Satului - am să vă arât câteva poze ...

IMG 6808

IMG 6812

IMG 6826

IMG 6845

IMG 6846

IMG 6847

IMG 6898

IMG 6875

IMG 6925

IMG 6931

IMG 6933

IMG 6937

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt supuse moderării, de aceea nu apar direct în momentul trimiterii.