Miting aviatic Satu Mare 2012

Ieri s-a desfășurat cea de-a V-a ediție a Mitingului Aviatic de la Satu Mare. Ca și anul trecut, au participat Hawks of Romania (cu 5 Extra-uri), Forțele Aeriene Române cu un MIG 21 LanceR și un elicopter IAR 330 Puma SOCAT, TAROM de data aceasta cu un ATR 72. Bineînțeles s-au mai plimbat și alte avionașe mici, au fost salturi cu parașuta iar invitatul special a fost Zoltan Veres.
Din păcate am subestimat timpul necesar pentru a ajunge la Satu Mare. Drumul a fost infernal - până la Satu Mare se lucrează la drum și tot era plin de gropi și de porțiuni în care se circula pe un singur fir, iar ca să nu fie suficientă întârzierea, am stat aproape o jumătate de oră la ieșirea din Satu Mare din cauza unui accident și a unei cozi interminabile - mașini care, până la urmă, am observat că toate se îndreptau spre aeroport. Din păcate, ajungând pe la 13:15 am ratat asta însă am reușit să fotografiez toate avioanele (cred), probabil la ultimele lor demonstrații. Impresie overall bună despre organizare, cel puțin cât am stat eu, poate cu excepția „parcării” improvizate care a fost foarte departe de centrul acțiunii.
Vremea a fost bună pentru spectacol, însă nu prea bună pentru poze. A bătut vântul iar temperatura a fost una mai mult decât plăcută, însă pe cer au fost destul de mulți nori „albicioși” în partea unde se vedeau evoluțiile, formând un fundal nu tocmai fotogenic. Fotografiile de mai jos sunt o selecție din cele mai bune care mi-au ieșit:



La fel ca anul trecut, peste o săptămână îi așteaptă și pe băimăreni un spectacol aviatic. FlyBAY va fi în acest an la a doua ediție și se va desfășura sâmbăta viitoare (18 august 2012), la Aeroportul Internațional Baia Mare. Cu siguranță voi fi prezent și acolo :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt supuse moderării, de aceea nu apar direct în momentul trimiterii.