Trei melodii actuale frumoase

Din ce în ce mai multe măgării se promovează la radio, TV, pe net și în „cluburi”. Pot spune că mi se face greață când aud majoritatea pieselor actuale. Tocmai de-asta eu nu caut muzică nouă, dar în oraș, în locuri publice aud inevitabil piese noi, în general de la posturi de radio.
Și așa, fără să vreau, am dat peste 3 piese care de vreo o săptămână încoace le ascult ca nebunu. Pentru că îmi plac. Da, piese actuale care chiar îmi plac. În primul rând pentru că sunt românești (două din ele chiar cântate în română, ceea ce îmi place) și în al doilea rând pentru că sună ca... muzica, nu ca un picamer stricat.

Elena feat. Glance - Ecou



Andreea Bănică feat. What's UP - În lipsa ta



și în fine, Sore & Mihai Ristea - Beautiful life

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt supuse moderării, de aceea nu apar direct în momentul trimiterii.